2013. február 2., szombat

Part 6. :)

Sziasztok tudom rég nem írtam  nem volt se ihlet se időm , DE most itt van meg hoztam.. :) <3


- Szóval ezért maradtál itt hogy ezzel .....- mondta majd Harry neki ugrott és a falnak nyomta ..
- Ne merd őt ribancnak titulálni ... Mert meg bánod ..- mondta idegesen mire én oda rohantam 
- Styles ezt nem kellene..- mondtam majd meg fogtam a kezét mire ő el engedte 
- Húzz el innen addig ameddig nyugodt vagyok..- ordított Hazza mire Mark el kapta a kezem és vonszolni kezdett ..
- Nélküle..- kiabált Hazz mire Mark el engedett 
- Hát ha neked ez a nyugodt éned akkor nem akarom meg ismerni az idegest ..- mondtam komoran majd meg fogtam a  kezét és az ágyhoz húztam le ültünk és beszélgetni kezdtünk..
**
- Harry ezt nem kellene nem szeretném hogy több rajongót el veszíts miattam..- súgtam az ajkaiba amik pár milliméterre voltak az enyéimtől 
- Téged csak szerethetnek ilyen lányt nem lehet nem szeretni.. Nézd csak meg Perrie-t imádják őt sőt sokan bálványozzák , te is ilyen lennél .... Még jobb.. - Biztatott majd a csípőmre helyezte hatalmas kezeit és magához húzott 
- Styles van egy fel tételem .. 
- Mi lenne az.?..- kérdezte miközben kicsit el húzta a fejét hogy a szemembe tudjon nézni..
- Bocsánatot kérsz a banda összes tagjától , ahogy Simontól is és a rajongóktól is .. Ja és még valami nem sietünk el semmit .. Szeretnélek jobban meg ismerni ..- mondtam mosolyogva 
- Jó jó és jó , de jössz nekem mert ez négy feltétel nem egy..- mondta pimasz mosollyal az arcán
*Hahaha * nevettem fel 
- Na akkor elő valamelyik Iphone-odat és hívd fel őket ..- nevettem tovább mire ő elővett hármat
- Melyikkel szeretné kis asszony .?..- kérdezte régiesen majd én a  fehérre mutattam..
- Miért pont ez ez olyan régi..- játszotta a meg sértődött kisfiút 
- Na hívd már..- nyomtam egy puszit a szájára.. Ez után rögtön fel kapta a fehér telefont és tárcsázni kezdett
- Kihangosítást kérek..- suttogtam mire ő be kapcsolta 
- Haló ..- szolt bele Simon a készülékbe 
- Helló Harry vagyok ömm ... ömm ne haragudj amiért olyan bunkó  voltam ..
- Láttam hogy be jön a csaj és talán azért nincs harag tesóó..- mondta Simon majd nevetni kezdett 
- Simon .. 
- Mond..
- Ki vagy hangosítva ..- mondta Harry el pirult arccal 
- És.?..- kérdezte Simon érthetetlenül..
- Itt van Lia mellettem ..- mondta idegesen Harry 
- ohh haver bocs nekem mennem kell csáá ..- mondta majd ki nyomta én meg nevetni kezdtem 
- Mit nevetsz ez az idióta megint le égetett ..- idegeskedett Harry 
- Nyugi már inkább mennyünk le a többiekhez ..- mondtam majd fel álltam és el indultam az ajtó felé 
- Az utolsó egy szamár ...- kiabáltam majd rohanni kezdtem , de Harry gyorsabb volt még mielőtt a lépcsőhöz értem volna fel kapott majd ő vitt le .. A nappali felé közeledtünk amikor hirtelen meg állt Harry  és az épp smároló párra Niall-re és Kate-re pillantott 
- Én mondtam ..- kiabáltam mire ők szét ugrottak én ki ugrottam Harry karjaiból majd az üveg asztal körül kezdtem szaladni 
- te vagy Mrs. Horan .. Te vagy Mrs. Horan bleeee..- mondtam majd Kate futni kezdett utánam mind ketten extra mini rövidnadrágba voltunk és egy pólóba .. Mikor Harry elé értem fel kapott 
- Te meg Mrs. Styles..- utánozott engem ahogy az előbb beszéltem 
- Olyan vagy mint egy lány ..- nevettem mire ő le tett és fel húzta a pólója ujját 
- Egy lánynak nincs ilyenje ..- mondta majd be feszítette az izmait..
- Egoista ... Egoista .. egoista ..- Nekem is van nézd..- mondtam majd én is " Be feszítettem " mire mind hárman nevetni kezdtek ..
- Héé ne nevessetek inkább nézzétek ..- mondtam sértődötten 
- Na jó akkor van izmod pfft, de most el viszünk titeket vacsorázni egy nagyon szép helyre.. - mondta a két fiú 
- Nézz rám hogy nézek ki  így mennyek .?..- kérdeztem nevetve 
- Mennyetek fel fel öltözni ..- mondta nevetve Niall ..
- Jó megyünk már..- mondtuk majd el indultunk a lépcső felé fel rohantunk majd körülbelül egy óra múlva le jöttünk..
- Nagyon szépek vagytok..- néztek minket a fiúk..
- Köszönjük..- mondtuk majd Harry meg fogta a kezem Niall a barátnőmét és ki mentünk a sötétített ablakú autóhoz nagyon sötét volt csak az utat világította meg néhány lámpa és persze a Hold fény.. Teli Hold volt.. 
- Kis asszony ..- invitált be az autóba Harry 
- Uram ..- mondtam nevetve majd be ültem a barátnőm már bent volt .. Picit feszült voltam 
- Mi a baj.??..- súgta oda a fiúk nem hallhatták mivel LT-t hallgattak 
- Nem is tudom olyan fura érzésem van.. Teli Hold és ezek ketten épp most visznek minket nem tudom hova furcsa elő érzetem van..- mondtam feszülten közben a kocsi ajtót ki nyitó kilincset szorongattam
- Paranoiás vagy .. Meg ártott a sok Vámpíros film.. - mondta a barátnőm majd én rá hagytam a kezem továbbra is a kilincsen volt..
*10 perc múlva*
Meg állt az autó a szívem ki hagyott egy ütememet tényleg nagyon féltem .. Majd arra lettem figyelmes hogy Styles ki nyitotta a mellettem levő ajtót.. Pár másodpercig hezitáltam hogy mit tegyek .. 
- Valami baj van.?..- kérdezte mosolyogva Harry 
- Ömm......ömmm....ömmm... se..semmi..-mondtam majd a vállamra helyeztem az egyik kezem 
és próbáltam kerülni a tekintetét , de ő fel tűnően kereste az enyémet .. Én gyorsan ki ugrottam a kocsiból .. Mire Harry erő teljesen be csapta annak ajtaját .. Éreztem hogy ideges.. Miután körül néztem mindenhol csak fákat láttam néhány helyen egy egy állatot .
- Úr isten Harry minek hoztatok ide minket.?..- kérdeztem feszülten a kezemet ökölbe szorítva..
-  Te félsz tőlem ..- mondta Harry nevetve..
- Nem kell félnetek .. tőlünk nem..- jött oda Niall kézen fogva  barátnőmmel.. A kezét a vállamra helyezte 
- Tőlünk nem ..- ismételte meg az utolsó mondatot amit az előbb ejtett ki a száján.. Majd Harry és ő előre mentek .. 
- Nem tetszik ez nekem.. Ezekkel egy ilyen helyen és már ne is haragudj , de valljuk be elég furcsa ez a két fiú..- suttogtam nehézkesen 
- Úr isten többet nem engedem hogy bármilyen vámpíros filmet meg nézz ..- nevetett Kate 
- MI olyan vicces .?..- állt meg a már jóval előrébb járó két fiú ..
- Semmi ..- vágtam rá gyorsan 
- Nekem nyolc édes..- mondta majd az alsó ajkára harapott közben a csipőmre tette kezét és el indultunk Kate és Niall elől én és Harry hátul .. Harry keze egyre lentebb csúszott.. Majd meg meg állított és meg csókolt.. Be kell vallanom igazán jól csókol ..
- Hova lettek ..?..- kérdeztem idegesen  mert láttam hogy Kate és Niall el tüntek ..
- Biztos el vitte a házhoz ..- mondta Harry mosolyogva a tekintetét mélyen az enyémbe fúrta .. Azt éreztem nincs senki ezen a világon csak ő és én és hogy hozzá tartozom .. Csak hozzá .. Majd le kapott szorosan magához ölelt és csókolni kezdett .. Pár perc el teltével el toltam magamtól mert levegőre volt szükségem ..
- Szeretlek.. - suttogta Harry a hajamba majd  fejét a vállamon pihentette .. Én még nem voltam kész hogy ki mondjam azt a szót hisz alig ismerem.. Ott álltunk pár percig össze ölelkezve .. Már nem féltem tőle sőt biztonságban éreztem magam a karjaiban.. 

Remélem tetszik 5-6 komi-t szeretnék kérni jöhet hideg is meleg is.. :) <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése