2013. január 13., vasárnap

5.rész:)


Pár perc múlva arra lettünk figyelmesek hogy valaki mögöttünk köszörüli a torkát.. Mikor szét váltak ajkaink  és hátra néztünk Simon állt előttünk igen az a Simon aki a fiúk mentora volt az Amerikai x-factorban.. Te jó ég.. 
- Látom nem tétlenkedsz most szakítottál Taylorral , de már itt van ez a lány.. Aki meg kell hagyni sokkal szebb mint Taylor..- mondta Simon . Nem is olyan bunkó és le néző mint amilyennek mindenki mondja vagy is gondolja..
- Igazán köszönöm .. - Mondtam neki majd kezet nyújtottam..- Alia Orrick , de hívjon csak Liának ...- mondtam majd ő is kezet nyújtott ..
- Simon Cowell , de gondolom ezt tudod..- mondta be képzelt mosollyal az arcán..
* Hahahah* nevettem fel ahogy Simon is
- Igen .. mondjuk ki nem ismerné magát..- mondtam óriási mosollyal az arcomon 
- Heey ne magázz nyugodtan tegezz az én gyerekeim barátainak lehet..- mondta nyávogós hangon
- Oksikaa..- Nyávogtam oda neki majd mind ketten nevetni kezdtünk..  Harry csak állt ott meg sem szólalt..
- Harry neked meg mi bajod.?..- kérdezte Simon tőle 
- Semmi .. Mi lenne?.- kérdezett vissza flegmán
- Héé mi ez a flegma beszéd.?..- néztem rá kérdőn .. Mire ő csak rám nézett majd el indult, de én vissza húztam .. Simon el indult a banda többi tagjához..
- Mi a bajod.? Miért voltál ilyen bunkó Simon-nal.??..- kérdezősködtem annyira fel tűnően próbálta kerülni a tekintetem hogy már kezdett zavarni..
- Inkább most menjünk oda a többiekhez ..- válaszolta majd el akart indulni , persze megint vissza húztam..
- Állj már meg neked meg mi bajod az előbb meg csókolsz most meg itt hagysz .?..- kiabáltam..- Meg bántad.? Tudod mit én is ....- folytattam meg sem várva a válaszát.. Majd el rohantam..Mikor oda értem a srácokhoz meg fogtam a barátnőm kezét majd távozni akartam , de Zayn vissza húzott 
- Add meg a számod szükségünk lesz még rád ha Harry barátunk megint szerelmes lenne..- mondta én ki kaptam a kezéből a telefonját majd be írtam a számomat és el rohantunk.. Az út nagy részét csöndben töltöttük néha  néha kérdezett annyit a barátnőm hogy mi a bajom és akkor oda nyögtem hogy semmi
- Még is mi történt közted és Harry között..?..- kérdezte  mikor meg érkeztünk a házuk elé...
- Semmi semmi és semmi Miért nem tudod fel fogni hogy nem történt semmi és nem is fog.. Hagy végre békén ..- Keltem ki magamból mire ő rám nézett
- Nem foglak békén hagyni míg el nem mondod mi történt köztetek ott hátul ..-  emelte fel a hangját
- Egy csók csak egy csók volt semmi más , de ő meg is bánta..- csúszott ki a számon mire könnyes lett a szemem..
- De te nem igaz.??.- kérdezte Kate miközben az éppen le csorduló könnyeimet törölgettem .. Én csak meg ráztam a fejem 
- gyere ide..-mondta majd magához szorított .. Olyan jól esett hogy meg értett engem.. 
- Na elég ebből már jól vagyok.. Mi van veled és Niall-el ahogy láttam eléggé össze melegedtetek..- mondtam majd húzogatni kezdtem a szemöldököm..
- Ööm igen.. El kérte a telefon számomat és majd hív ha találkozni szeretne.. - mondta fülig érő mosollyal az arcán..Erre már én is mosolyogni kezdtem..
- Akkor lehet hogy te leszel Mrs. Horan.,..- kérdeztem nevetve
- Hát kétlem túl jó hozzám..- mondta el szomorodva
- TÉVES..- kiabáltam mint valami elvetemült ..- Pont össze illetek csajszi ha Horan el kérte a számodat tuti akar valamit..- kacsintottam rá majd abban a pillanatban ki nyílt az ajtó és Mark lépett ki rajta..
- Te meg mit akarsz itt.?..- rontottam neki
- itt inkább én kérdezek és te válaszolsz .. Hol jártál.,? Miért nem szóltál.? Miért hazudtál..?..- kérdezte össze font kézzel 
- Először is Szia drága Battyám.. Szerinted .?? Mert nem engedtél volna el.. Miről.?? Azt mondtam hogy Kate-nél  alszom és ez így is fog történni..- válaszoltam pimaszul 
- Ugye nem mentél el arra a koncertre ..?.- kérdezte idegesen..- és ne pimaszkodj velem kisasszony ..- kiabált 
- De képzeld el mentem .. Te meg ne ordíts  velem .. Idióta .- mondtam majd el indultam , de ő el kapta a kezem ..
- Most szépen haza jössz velem és el gondolkodsz a tetteiden ..- kiabált majd el kapta a karom.. 
- Ez fáj te seggfej..- kiabáltam nem válaszolt
- Engedj el te idióta..- erre sem jött válasz..
- Te akartad..- mondtam majd be húztam neki egyet majd be rohantam a házba a barátnőm után el kaptam a kezét és fel szaladtunk a szobájába.. Be zártuk az ajtót kulcsra .. Mark egy ideig dörömbölt majd meg unta és el ment.. Fél óra múlva egy autó állt meg a ház előtt.. 10 percig csak állt ott kezdtünk félni mivel csak ketten voltunk a házban.. Aztán ki szállt két alak.. Hallottuk hogy ki nyillik az ajtó
- feküdjünk le ha be törők úgy nem fognak bántani ha azt látják hogy alszunk.. Vagy is ezt olvastam..- mondtam majd mind ketten be ugrottunk az ágyba .. Pár másodperc múlva ki nyílt a szoba ajtaja Harry és Niall lépett be rajta.. Styles rám szegezte tekintetét.. Én el kaptam a fejem majd vissza feküdtem és magamra húztam a takarót..
- Gyere Horan mennyünk igyunk valamit..- mondta a barátnőm.. Gondolom azt akarta hogy beszéljek Styles-sal pedig én nem akartam .. Miután ki mentek Hazza oda ült mellém majd le húzta rólam a takarót..
- Figyelj én nem bántam meg azt a csókot.. Sőt örülök hogy meg történt..- Mondta Styles majd újra meg csókolt, de akkor nyílt az ajtó és Mark lépett be rajta...

Remélem tetszett ez a rész is komikat kérek.. :)


8 megjegyzés:

  1. Sztem is nagyon jó!Itt az én blogom: http://itadreamwithbtr.blogspot.hu
    Ez a btr ről szól!Most kezdtem és nem vok bizti benne h jól irok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.. :) Valamiért nem hozza be azt írja hogy : Sajnáljuk, a keresett blog nem létezik .. Küldenél még egy linket? :) Biztos jól írsz.. Szerintem írni mindenki tud az egy dolog hogy ha a fogalmazása nem valami jó, de ha jól át gondolja akkor nagyon jóra meg tudja írni.. Mielőtt jönnének a támadások nem vagyok én se profi , de lassan egy éve írogatok és közben olvasgatok is más történeteket , könyveket.. Ha hiszed ha nem , de ha mondjuk el kezdesz olvasgatni akár könyveket akár blogot vagy bármit abból nagyon sok költői kifejezést tanulhatsz.. :) Ha meg kérlek rá küldesz még egy linket.? :) Kiváncsi vagyok a storydra.. :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik!! Én is Harry imádó vagyok-de azért Liam is beletartozik-úgy hogy beleszerettem a történetbe!!! Mikor lesz következő? ;) :) *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm-köszönöm aranyosak vagytok... :) Nekem Zayn és Harry a 2 kedvenc ,de persze a többieket is imádom.. :) Ha lesz még egy komi akkor ma.. :)^^

      Törlés
  3. Nagyon imádom az írásaidat! Azt hiszem nincs is olyan amit ne olvasnék!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm.. : <33 Akkor hozom a kövit.. :)

    VálaszTörlés