2013. január 11., péntek

3.rész:)

Mi csak körbe sétáltunk persze közben néztük hogy az a sok rajongó ne lásson meg minket .. Én közben el határoztam magamban hogy lazára veszem nem fogok rajtuk lógni csak oda megyek meg állok szélen és csendben maradok..

- Sziasztok ..- ugrott Liam és Louis nyakába az én drága barátnőm..Azt hittem nekem nem fog köszönni senki , de e helyett Zayn és Harry is oda jött

- Szia  ..- köszönt  oda Zayn pimasz mosollyal az arcán.. Ahww azok a szemek élőbe még szebbek ..

-  Sziaa..- köszöntem egyszerűen .. Mikor Hazza-ra néztem ő csak engem bámult.. Furcsa gyerek .. 

-  Szia..- nyögte ki végül Hazza.. Én csak rá pillantottam még mindig engem nézett..

- Hellóóó..- mondtam bájos hangon..

- Kate várj..- kiabáltam a barátnőm után.. Aki már a 3 fiúval el ment az autóhoz mivel Niall ott hagyta a kajáját..Miután el értem  a kocsihoz Kate és Niall nagyon össze voltak melegedve .. Állandóan nevetgéltek, ölelkeztek tök cukik együtt.. 

-Niall elég a kajálásból és a csajozásból készülnünk kell..- ordított oda neki bunkón Harry .. Ebből azt vettem le hogy igazak a cikkek Hazza nagyon meg változott..

- Ne beszélj így Niallal ..- háborodott fel Louis és fenyegető lépéseket tett felé

- Heey ne beszéljetek így egymással barátok vagytok .. Harry  neked Loui a legjobb barátod nem teheted ezt tönkre Taylor kedvéért ..- csúszott ki a számon Harry csak el futott 

- Srácok megyek meg keresem..- mondtam majd  Harry után rohantam .. Nem sokat kellett mennem mert kb 5 perc múlva meg pillantottam egy nagy sziklán ülve..

- Hazza ne haragudj én csak..- kezdtem ,de nem hagyta hogy be fejezzem 

- Te csak a szín tiszta igazságot mondod , de nem tudsz semmit hogy mi történt.. Taylor és én nem vagyunk együtt ő tév eszmés már a gyerekekről meg a házasságról beszél miközben mi csak barátok vagyunk .. Sose tekintettem rá más kép..- mesélte Hazza olyan más volt .. A tekintetében őszinteséget láttam. Semmi hazugság vagy álarc ..

- Akkor miért csinálod ezt a barátiddal miért nem hagyod Taylort miért találkozgatsz vele minden nap.??..- néztem rá kérdőn

- Tudod Taylor .. Taylor Zayn-re hajt ..- mikor ezt ki mondta le fagytam .. Hogy mi.?? ZAyn-re.?? Nem fogja tönkre tenni Perrie és Zayn kapcsolatát .. 

- Azt viszont már én nem fogom hagyni .. Zayn és Perrie gyönyörű  pár nem fogom hagyni hogy tönkre tegye..

- Kislány Taylort nem tudod le beszélni róla amit akar meg szerez..- mondta Hazza

Nem Harry .. tönkre fog menni a banda .. Egy ribanc miatt akinek már annyi pasija volt ..- kiabáltam egyszer csak azt hallottam hogy valaki a hátam mögött köszörüli a torkát..
- Taylor..- mondtuk egyszerre Harryvel majd fel álltunk..   Nekem tuti annyi Taylor ki csinál.. 



Remélem tetszik eddig a történet.. :)) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése