2013. január 11., péntek

2.rész. :)


2.rész. :)

* 3 nap elteltével* 

Ezt nem tudom el hinni ma fel lép a világ legjobb fiú bandája én meg itthon vagyok.. 5 óra van és 9-től kezdődik .. Tuti el megyek nem érdekel az az idióta Mark..
- Alia gyere le vacsorázni..- kiabált fel Mark
- Hagy békén .. utállak..- mondtam neki na igen ez az első szó/mondat amit hozzá szóltam ez alatt a három nap alatt , de nem érdekel.. 
- Alia nyisd ki az ajtót ha nem akarod hogy be törjem..- dörömbölt Mark
- Csak nyugodtan , de meg is csináltatod..- mondtam még mindig az ágyamon török ülésben ülve miközben az ablakon bámultam ki fele a Koncert jegyemmel a kezemben..
- Lia Én vagyok az Kate..- hallottam a barátnőm hangját az ajtó túl oldalán. Azonnal fel ugrottam és ki nyitottam az ajtót.
- Kateee végre hogy itt vagy..- öleltem át szorosan..
- Itt vagyok,de ha nem engedsz el nem sokáig..- mondta nevetve ..- Na és mi újság el jöhetsz.??..- kérdezte félve
- Szerinted így néznék ki ha mehetnék..??..- kérdeztem miközben végig néztem magamon
- Nyugi csajszi valahogy el megyünk arra a koncertre..- mondta majd be zárta az ajtót .. KULCSRA..! 
- Meg szökünk..- mondtuk ki egyszerre 
- Ha látni akarod őket akkor nincs más választásunk..- mondta Kate miközben a szekrényemet ki nyitotta majd néhány "csini" ruhát dobált ki
- Ezzel meg mit akarsz.??..- emeltem fel egy fekete bőr miniszoknyát
- Ez meg felel ma..
-Tuti hogy nem megyek ebbe..- kezdtem tiltakozni 
- Akkor ez ..- vett ki a szekrényemből egy buggyos szoknyát és egy neon rózsaszín felsőt amin ez a felirat szerepelt " Forever Directioner <3 " .. Alkalomhoz illő.. :DD
- És te mibe jösz.??..- néztem rá flegmán..
- Gyere le velem meg beszélem Markkal hogy ma had aludj nálunk és onnan megyünk anyu ma nincs otthon a palijánál alszik..- mondta a barátnőm majd ki rohantunk a szobából le a nappaliba ahol Mark és Andrea tv-t néztek 
- Ooh csak nem le jöttél .??..- nézett rám flegmán mind kettő..
- Sajnálom.. hülye voltam .. el mehetek a koncertre könyörgöm..- néztem rájuk kis kutya szemekkel..
- Most ugye csak hülyéskedsz hát persze .. hogy nem ..- mondta idegesen Mark 
- Idióta .. úgy utállak mind kettőtöket .. Csak hogy ne hogy az legyen hogy nem szóltam ma Kate-nél alszom.. Csáá.- intettem majd fel rohantam . A barátnőm követett 
- Tudhattam volna hogy nem engedik..Úgy utálom őket ..
- Pakoold össze ezeket mutatott az ágyon heverő ruháimra..
- Azonnal addig te szedd össze a sminkes cuccaimat.. és egy-két cipőt is..- mondtam neki 
- Lia nem jöhetsz rövid ruciba hisz tél van meg fogsz fagyni..- pillantott rám a barátnőm
- Ahh tényleg akkor bele dobálok egy pár cuccot a táskámba és mehetünk..- mondtam .. Mikor végeztünk kb. 10 perc rohantunk le fele ..
- Na léptünk csáá..- mondtam majd ki nyitottam az ajtót és el viharoztunk Kate autójával.. 

*3 óra múlva* 
Kész voltunk már indultunk is még csak 1-2 sikitozó lány volt ott akik egy folytába azt kérdezgették egymástól hogy nem e lássa a másik a fiúkat.. Már kezdett idegesítő lenni egyre többen lettünk én és Kate ott voltunk elől ők a bejáratnál várták őket .. Mikor a telómon néztem az időt a barátnőm  oldalba bökött.. 
- Neked meg mi bajod.??..- néztem rá kérdőn.. Ő csak a színpad mellé mutogatott .. nem értettem mi a franc baja van ,de amikor oda néztem meg láttam az 5 fiút aki épp nekünk intett .. Hogy mennyünk oda.. te jó ég ez lehetséges..?? Vagy csak álmodom.?? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése