2013. január 11., péntek


1.rész

Sziasztok volt egy másik ilyen blogom , de persze el felejtettem a jelszavamat .. (okoskislány) :DD Szóval itt folytatom a történetet első résztől mind meg lesz itt is.. :)) Remélem tetszeni fog .. :)
Sziasztok 17 éves vagyok. Születésemkor az Alia Orrick nevet kaptam a szüleimtől.. Amiért nem vagyok oda, de ez van.Még suliba járok Londonba ami mellesleg nagyon szép hely a 19 éves fiú tesómmal Markkal élek itt és a 18 éves nővéremmel  Andrea-val élek itt. A szüleim el hagytak minket sosem kerestek nem érdekeltük őket anyám 20 éves volt mikor meg szült engem és nem kellettünk nekik bár nem csodálkozom nagyon fiatalon vállalt gyereket így be adott minket egy nevelő intézetbe mikor Mark be töltötte a 18. élet évét ki vett onnan mind kettőnket most ő a gyámunk jobban mondva az enyém mivel Andrea már 18.. Ez kicsit furcsán hangzik , de így van..Jobb mint az a hely .. Na ,de ennyi elég is volt belőlem..

Újra hétfő .. suli.. és ha ez nem lenne elég akkor még ott van a hideg is. Mivel szakadt a hó így nem tehettem mást nagyon melegen fel öltöztem (már amennyire lehet).. Egy test nadrág rá egy lila cső nadrág  felülre egy  póló rá egy bele bújós szürke kapucnis felső amin ez a fel írtak ékeskedett "I <3 London" .. Na igen más nem is lehetne.. És egy lila torna csuka.. Azt tudni kell rólam hogy nem tartozom a menők közé se a stréberek közé se a "nyomik" közé inkább olyan semleges.. Sosem akartam hogy csak azért legyenek barátaim mert olyan menő csaj vagyok menő pasival az oldalamon.. Ha meg sz*rban vagyok akkor ott is hagynak.. Na szóval miután el készültem meg fésültem egyenes barna hajam ami a hátam közepéig ért.. És el indultam a suliba.. Csak  10 percre van a házunktól így általában gyalog járok, de mikor hogy.. Már majdnem bent voltam a suliba mikor meg láttam a barátnőmet aki utánam loholt a táskáját vonszolva..
- Végre hogy észre vettél már vagy  5 perce rohanok utánad mint valami elvetemült ..- mondta Kate mosollyal az arcán.. 
- Bocsi ,de ettől nem hallottalak ..- mutattam a fülesemre 
- Nem gond amúgy mizu.? Találkoztál Joshékkal.?..- nézett rám a barátnőm . Én csak kérdőn bámultam rá aztán le esett
- Basszus a találkozó..  Teljesen ki ment a fejemből.. - álltam meg egy pillanatra ..- mostanra tuti hogy teljesen ki van ..- mondtam majd el kaptam a barátnőm kezét és futni kezdtünk a suli fele mivel meg láttam Josh-t .. Ő az egyik legjobb fiú barátom.. 
- Josh kérlek várj meg.. ne haragudj teljesen ki ment a fejemből a találkozó..- mentem utána, de mint aki meg se hallotta csak ment egyenesen majd be ment a fiú Wc-be .. Hát ez jó.. Most elég lesz ki engesztelnem.. Le ültem a lépcsőre be dugtam a fülesem és a One Direction-től a Little Things-t kapcsoltam be pont vége lett mikor  Josh ki dugta a fejét hogy szét nézzen.. 
- Neked meg mi bajod.??..- mentem oda hozzá majd ki húztam onnan
- Tudod van Krissz és hát le smároltam a csaját..- mondta egyszerüen 
- Hogy mi .? neked totálisan teljesen el ment az eszed.?? Szét fog verni..- mondtam majd meg fogtam a vállát ..- R.i.p ..- mondtam neki majd nevetni kezdtem..
- Ez nem vicces az az idióta bármire képes köcsög jéghokisok.. Olyan kegyetlenek..- mondta nyávogós hangon.
- Hahahah.. no.. Nyugi meg védelek..- mutattam az ajtó felé ahol épp a "kemény " Csávók jöttek be..
- Lia bújtass el..- mondta majd futni kezdett.. Kis félős.. Na igen azóta fél Krissztől mióta egyszer úgy meg verték hogy el tört a keze és a válla ki ment.
- Heey Derkly ..- szóltam oda neki mire ő végig mért..- Ha bántani mered a saját kezemmel öllek meg..- mondtam neki mire ő fel nevetett 
- Heyy cicám ne nevettesd ki magad te meg ölsz engem.??.. - kérdezte miközben nevetett a két csatlósával Adammal és Mattel.. Szánalmasak..
- Miért bajod van vele.?? És ha még egyszer cicázni mersz be verem a képed ..- mondtam neki komoran
- Szánalmas liba..- mondta majd el akart menni ,de én vissza rántottam.. És be húztam neki egyet .. mikor vissza nézett rám elég idegesnek tűnt .. Na nekem tuti annyi végem van meg halok és még Markot is be hívassák..
- Ez rossz húzás volt..- mondta és közelebb lépett..- de ki engesztelhetsz..-egyre csak közelebb jött és meg akart csókolni .. Úgy tettem mintha ez lenne minden álmom majd mikor már az ajka majdnem az enyémen volt ki bújtam onnan és el indultam
- Inkább a halál..- mondtam majd el indultam fel a tanterembe ahol már a tanár is ott volt..
- Mrs. Orrick maga már megint késett az én órámról..- örjöngöt a tanár mikor be léptem a terembe
- El nézést .. többet nem fordul elő..- mondtam majd a helyemre baktattam 
- Múltkor is ezt mondta..- jött oda majd ki nyújtotta a kezét .. Nem tudtam mit akar így bele csaptam a tenyerébe.. Hát ez nagy hiba volt.. El kérte az ellenörzöm .. Be írt és még Markot is fel hívatta .. Engem fel vittek az igazgatóiba ott le ültettek míg meg nem jött Mark ..
- Jó napot igazgató nő.. Lia..-köszöntötte az igazgatómat
- Csáá..- köszöntem flegmán..
- Lia.. Még is mit képzeltél vissza feleselsz a tanárnődnek és még tiszteletlen is vagy..Na azt már nem most haza jössz velem és 2 hét szoba fogság..- mondta Mark majd meg fogta a kezem az igazgató nőtől el köszönt és mentünk is.. 
- Mark nem teheted ezt velem 3 nap múlva One Direction fel lépés van amire már egy hónapja meg vettem a jegyet. ahogy Kate is.- mondtam amikor ki értünk az irodából
- Majd ha észhez térsz akkor el mehetsz... a legközelebbire ..- mondta ki erő teljes hangon 
- Utállak..- mondtam neki majd hisztérikusan el rohantam.. Ezt nem hiszem el ilyen nincs ez nem lehet igaz .. nem teheti ezt velem hisz ez lenne az első olyan koncert amin Kate is jön velem..Úgy is el fogok menni nem tarthat vissza az idióta báttyám..


Remélem tetszett az első rész.. :)) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése